tjejernaiånge

Alla inlägg under juni 2011

Av Cazzie & Wilma - 14 juni 2011 17:18

Shiiit!?

Idag har vi bakat Kladdkaka och har haft Shiiit kul!!

Sedan har vi varit på Erikshjälpen och shoppat tyg , så vi kunde sy lite mascerad kläder 

Bilder kommer från Kladdkaka och TYG!?

                     //Cazzie♥


Av Cazzie & Wilma - 14 juni 2011 12:16

Jo, idag ska man väll vara med Bästa Wilma och kanske Jonna  

Skoj ska vi ha, hoppas marken hinner att torka för då kan vi sova i tält!?

                                   //Cazzie♥

Av Cazzie & Wilma - 14 juni 2011 12:14

Heej, nu sitter jag hos bästa Cazzie   
Och hoppas på att Jonna kan vara med oss! ♥
Jaa, det blev juh inget bad idag om det inte blir fin väder lite sendare, det kanske får bli tältning imorgon då om vi har tur med vädret!
Snart så ska jag och Cazzie baka kladd kaka, smaskens!!!!♥
Efter det och före så kommer det att komma lite bilder.





//wilma ♥

Av Cazzie & Wilma - 14 juni 2011 09:58

Hej, nu är det ny dag då... fast inge fin väder som jag hade hoppats på, innge badning eller tältning tror jah 
Men men man kan ha kul på andra sätt, idah ska jag väl vara med Cazzie och kanske jonna♥

ha det bra // wilma♥

Av Cazzie & Wilma - 13 juni 2011 22:27

 ♥  //Wilma♥ 

Av Cazzie & Wilma - 13 juni 2011 22:19

Idag så var väll cirkusen så där, inte så mycket djur... och säärskillt inga hästar?! 
Men det var roligtnär det var vi 3 jag,cazzie och Jonna ♥
Så jag får hålla tummarna tills imorgon så att vi får fin fint väder!
För då ska jag vara med Cazzie och förhoppnings vis jonna! ♥
Då funderar jag och cazzie på att vi kanske kan tälta på min gård, det skulle juh vara suuuuper!  
 

Håll tummarna för sol då, så vi kan också bada!  


// wilma ♥

Av Cazzie & Wilma - 13 juni 2011 21:48

Tjaoo!?

Idag har man varit på Cirkus med Wilma och Jonna  

Sådär enligt mig, inga HÄSTAR!?

Så i morgon ska man väll vara med Wilma och kanske Jonna, möjligtvis bad på Vojen om vi har tur med vädret, Hoppas   //Cazzie♥

Av Cazzie & Wilma - 13 juni 2011 18:16

Heej, idag så ska jag på cirkus med bästa cazzie och jonna ♥
Jag hoppas att den är bra i år med   


hej då!! // wilma ♥

Presentation


We Are The Best!?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards