tjejernaiånge

Alla inlägg under september 2011

Av Cazzie & Wilma - 7 september 2011 15:02

Hej  Cazzie här!!

Idag på skolanvar det skolfoto, fn vad man känner sig stel,jag fick stå lägnst bak annars brukar jag stå i mitten.

När jag hade knäppt självporträtt och klass foto väntade jag på Wilma och Agnes, men fotografens data pajade så vi fick vänta i enkvart-tjugominuter, men tillslut fick dom ta ETT kort med en lapp som brottslingar med sitt namn på, medans det sprang  jag och Simone runt och tog kort, skoj som fan.N u sitter jag med Mille's data och bloggar och sitter med facebook.

Ikväll ska jag och Mille till Halsta och titta på Charlotte Kalla närhon ska inviga det nya elljuspåret.

Tar med kameran så det kommer väll bilder på det.

Japp, blir det mer??


Bye bye  

Av Cazzie & Wilma - 5 september 2011 16:26

Tjaoo, Cazzie här!!

Nu sitter jag, Wilma och Mille hemma hos mig, ska gå ut nu.

Jag tycker ni är dålig att komentera!!!!

Kanske slutar blogga om det fortsätter såhär!!!  

Av Cazzie & Wilma - 5 september 2011 16:19

Heej, sorry att jag inte har bloggat på ett bra tag! :'/ so sorry friends :(((
men, men nu är jag i alla fall med cazzie och mille :)
snart så ska vi gå ut och ta kort på studs mattan när vi hoppar!
det blir kul, tror jah! :)
Hoppas allt är bra med våra läsare! om vi äns har några kvar :(...
Snälla ALLA våra läsare kan väl kommentera på våra innlägg! :)

kram // wilma ♥

Av Cazzie & Wilma - 2 september 2011 21:58

Hej svejs alla läsare, Cazzie här!!!

Idag så när vi skulle ha Idrott skulle vi upp till skogen, men det tog för lång tid för en del att byta om!?

Så vi vart tvugna att gå runt halva eljuspåret!!!!!

Rumpan för det   

Ja, men i allafal, efter skolan fick jag gå hem och packa och slå in lite packet.

Men nu sitter jag i Härnösand, sjag och Farmor sitter framför varsin lapptop  


Hej svejs!!

Av Cazzie & Wilma - 1 september 2011 08:06

Cazzie här!!

Har tänkt om man ska ta och lotta ut något, IDEEEEEER????

Jag tycker vi har lite besökare, om du går in på vår blogg så skriv gärna i gästboken 


Kram Cazzie♥ 

Presentation


We Are The Best!?

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards